fekete háttérrel használható logó
fehér háttérrel használható logó
fehér háttérrel használható logó
A logó helyes használata:
Tilos a logót:
Az alábbi tippekkel szeretnénk Önnek segíteni:
Helyezzen el weboldalán minél több szavazódobozt vagy készítsen egyedi bannert!
De hová tegye az oldalon? Javasoljuk a nyitó oldali diát, wallpapert, focikaput, sticky-t (böngésző ablakhoz ragadó bannert) vagy a termékoldali banner használatát.
Értesítse weboldalának regisztrált látogatóit hírlevélben a versenyről, illetve helyezzen el szavazódobozt rendszerüzeneteiben!
A közösségi (Facebook, Google+, Twitter) oldalakon is érdemes buzdítani a boltok rajongóit, hiszen itt kommunikálhat a legközvetlenebbül a vásárlókkal.
Készítsen egyéni kreatívot saját boltnévvel és Ország Boltja dizájn elemekkel! Illessze be az egyedi szavazó linkjét a státusz posztolásakor használatos mezőbe, ekkor a Facebook lehetőséget kínál fel saját kép beillesztésére. Töltse fel az elkészült kreatív anyagot! Kiélesítés után a feltöltött kép kattintható lesz, ami az egyedi szavazó oldalra viszi a rajongókat.
A rögzített poszt egy olyan állapotfrissítés, amelyet manuálisan jelölhet meg és ezzel az idővonal tetejére emelhet, miközben további bejegyzések is kerülnek az oldalra.
A rögzített bejegyzés az oldal idővonalának tetejére kerül, és a bejegyzésben megjelenik a ikon. A rögzített bejegyzés 7 napig marad az oldal idővonalának tetején. Ezt követően visszakerül az oldal idővonalán a közzététel dátumához.
A borítókép a legfontosabb felület az Facebook oldalon, hiszen ez az, ami először megragadja a látogatók figyelmét. Használja ki a lehetőséget és készítsen egyedi Ország Boltja borítót, amellyel felhívja a rajongóit a szavazás fontosságára! A Facebook borító cseréje után a képre kattintva leírást adhat a képhez, melyben szavazásra szólíthatja fel rajongóit. Illessze be az egyedi szavazás linkjét és használja az #orszagboltja címkét!
Legyen büszke az eddig elért eredményeire! A fontos pillanatok és mérföldkövek megosztása nagyobb elköteleződést is válthat ki a posztoknál. A tartalma talán feljebb kerülhet a hírfolyamban, ha valaki gratulál egy posztnál. A Facebook így biztosítja, hogy a fontos eseményekről és pillanatokról ne maradjanak le a rajongói.
Mérföldkő megadása az oldalhoz:
Ha a korábbi év(ek)ben is nyert díjat, köszönje meg a szavazók eddigi támogatását, majd hívja fel figyelmüket arra, hogy idén is számít rájuk!
Felhívjuk a szíves figyelmét, hogy az Ország Boltja versenyszabályzata értelmében a Facebook poszt megosztásáért semmilyen ellentételezést (nyereményt, ajándékot, kedvezményt) nem ajánlhat fel rajongóinak!
Továbbá - a korábbi évektől eltérően - a fizett hirdetések nem engedélyezettek (pl. fizetett Facebook hirdetés). A Népszerűségi versenyben ugyanis nem az a cél, hogy a versenyzők szavazatokat "vásároljanak", hanem az, hogy megpróbálják mozgósítani a saját követőbázisukat, vagy ha úgy tetszik rajongóikat.